Introductie

Together ondersteunt haar opdrachtgevers bij het invullen van hun tijdelijke én vaste ICT-vacatures. Dit gaat op basis van detachering, eventueel met de optie tot overgang in dienst bij de opdrachtgever (detavast). Voor een opdrachtgever te Rosmalen zoeken wij een Servicedeskmedewerker (1e lijn)

Organisatie

De opdrachtgever profileert zich in de markt als integrator van mediatechnologie. In de praktijk: een totaaloplossing voor het overbrengen van een mediaboodschap via beeldschermen, zoals je tegenwoordig veel in winkels ziet. Vanuit Rosmalen wordt de Nederlandse en in een beginnend stadium ook de Europese markt bediend. De diensten worden geleverd aan een breed palet van bedrijven die een behoefte hebben om communicatie met hun eindklanten en/of medewerkers op een innovatieve, aantrekkelijke en effectieve manier te verbeteren. Het bedrijf is in staat om de klant volledig te ontzorgen: content creatie, concepting, advies, implementatie, service en beheer. Het bedrijf is met ruim 30 medewerkers een middelgrote MKB onderneming en zéér flexibel, de lijnen zijn kort en de verschillende disciplines werken nauw samen om de business binnen te halen en optimaal te bedienen. Er wordt hard gewerkt in een prettige werksfeer. Referenties: ING, RAI Amsterdam, Maasstad Ziekenhuis, Erasmus Ziekenhuis, SNS Bank, KPN en Telfort Winkels, Luxaflex, Randstad, PWC en vele anderen.

De afdeling Support en Beheer realiseert de beschikbaarheid, continuïteit en performance van complexe operationele (dienst/systeem/applicatie/netwerk) omgevingen. Zij is verantwoordelijk voor ondersteuning van klanten en voert het (real-time) beheer door (2e lijn) specialistische, technische werkzaamheden.

Functie

Taken en verantwoordelijkheden 1e lijn Servicedeskmedewerker:
– Zorgt voor beschikbaarheid, performance en continuïteit van complexe diensten/systemen/applicaties/netwerken door (real-time) beheer op basis van afgesproken service levels;
– Houdt toezicht op productieomgeving en -planning;
– Bepaalt aanpak, oplossingsrichting en (eventueel) inzet van mensen en middelen, dit alles met de klant als belangrijkste graadmeter;
– Lost technische problemen op, bv. complexe storingen en crisissituaties;
– In de beheerketen gepositioneerd als beginnend operationeel technisch beheerder op 1e lijn niveau.

Betreft detavast: na 1.040 declarabele uren via Together te hebben gewerkt, is de intentie dat jou een contract bij de opdrachtgever wordt aangeboden.

Functie-eisen

– MBO diploma (niveau 4), pré: richting ICT
– (basis)kennis ICT, zoals MS Windows / MS Office (pre: 365)
– goede communicatieve vaardigheden
– servicegerichte en klantvriendelijke werkinstelling

Aanbod

Together biedt jou de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door middel van (groeps-)trainingen en zelfstudie. Haal de certificaten die jou verder helpen in jouw loopbaan. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn afgestemd op de voorwaarden van de opdrachtgever, zodat een overgang in dienst bij de opdrachtgever naadloos aansluit. Hierover kan meer worden verteld in een persoonlijk contact.

Inlichtingen

Han Los
06-11304045
han@together-detachering.nl

Sollicitatie

Han Los
06-11304045
han@together-detachering.nl