Servicedeskmedewerker 1e lijn – Schiphol-Rijk

Introductie

Together ondersteunt haar opdrachtgevers bij het invullen van hun tijdelijke én vaste ICT-vacatures. Dit gaat op basis van detachering, eventueel met de optie tot overgang in dienst bij de opdrachtgever (detavast). Voor een opdrachtgever te Schiphol-Rijk zoeken wij met spoed een Servicedeskmedewerker (1e lijn).

Organisatie

De opdrachtgever profileert zich als een IT Service Provider voor het groot-MKB in Nederland. Met meer dan 200 professionals wordt met veel plezier en toewijding gewerkt aan innovatieve ICT-oplossingen voor de eindklanten. Om innovatief te zijn en vooral te blijven, wordt nauw samengewerkt met partners als Microsoft, HP en Citrix. De opdrachtgever kenmerkt zich door een betrouwbare en vooral een menselijke manier van zaken doen. Persoonlijke ontwikkeling van de werknemers staat hoog in het vaandel. Je krijgt dan ook de nodige trainingen en begeleiding.

Functie

Taken en verantwoordelijkheden 1e lijn Servicedeskmedewerker:
– Aannemen en registreren van incidenten in hiervoor aanwezige systemen (TopDesk/Jira/Servicenow etc.);
– Deze incidenten los je zoveel mogelijk direct (circa 80%) op;
– Je schakelt waar nodig een specialist in en/of draagt de melding over.
– Je gaat de gebruikers van onze klanten op remote basis ondersteunen met de kennis die je hebt.
– Je weet goed om te gaan met een helpdesk managementtool (als Clientèle, SM7 en/of Topdesk).
– Je begrijpt de noodzaak van het goed en adequaat registreren van je werk.
– Je werkt in een team van circa 15 collega’s
– Je kunt dedidcated één klant ondersteunen of je ondersteunt samen zo’n 20-30 klanten (denk aan bedrijven als Mercedes-Benz, Engie en meer)
– Je hebt meerdere monitoren voor je en ziet de tickets (eventueel van verschillende klanten) in verschillende helpdeskmanagementtools binnen komen.
– Je bent dus ook telkens aan het schakelen tussen klanten en systemen. Dat maakt het extra uitdagend!

Betreft detavast: na 1.040 declarabele uren via Together te hebben gewerkt, is de intentie dat jou een contract bij de opdrachtgever wordt aangeboden.

Functie eisen

– MBO diploma, pré: richting ICT
– (basis)kennis ICT, zoals MS Windows / MS Office (pre: 365)
– goede communicatieve vaardigheden
– servicegerichte en klantvriendelijke werkinstelling

Aanbod

Together biedt jou de mogelijkheid tot persoonlijke ontwikkeling door middel van (groeps-)trainingen en zelfstudie. Haal de certificaten die jou verder helpen in jouw loopbaan. De primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn afgestemd op de voorwaarden van de opdrachtgever, zodat een overgang in dienst bij de opdrachtgever naadloos aansluit. Hierover kan meer worden verteld in een persoonlijk contact.

Inlichtingen

Han Los
06-11304045
han@together-detachering.nl

Sollicitatie

Han Los
06-11304045
han@together-detachering.nl