Introductie

Voor onze opdrachtgever te Schiphol-Rijk zoeken wij een kandidaat voor de Franstalige ICT Servicedesk. Het betreft een detavast positie.

Organisatie

Onze opdrachtgever is een IT Service Provider voor het groot-MKB in Nederland. Met meer dan 200 professionals werken zij met veel plezier en toewijding aan innovatie ICT-oplossingen voor hun klanten. Om innovatief te zijn en vooral te blijven, werkt men nauw samen met gerenommeerde partners als Microsoft, HP en Citrix. De organisatie kenmerkt zich door een betrouwbare en vooral een menselijke manier van zaken doen. Het wordt belangrijk gevonden, dat werknemers zich (kunnen) ontwikkelen. Je krijgt dan ook de nodige trainingen en begeleiding.

Functie

• Je komt te werken in een team met enkele collega’s en bent gezamenlijk verantwoordelijk voor de ICT ondersteuning van een specifieke internationale eindklant van de internationale opdrachtgever;
• Je biedt all-round ICT ondersteuning op storingmeldingen die binnen komen per telefoon en/of e-mail;
• Je registreert de melding in systemen en probeert oplossing aan te dragen. Indien dit niet (op tijd) lukt, zet je de melding door naar een 2e lijn of oplosgroep;
• Je bent het aanspreekpunt voor de eindklant en blijft in die rol verantwoordelijk voor de communicatie;
• Je werkt een 40 urige werkweek. De desk kent de volgende bereikbaarheidstijden: ma-vr van 06:00-22:00 uur en op za-zo van 08:00-17:00 uur. Wanneer jij volledig bent ingewerkt, wordt jouw werkweek hier overheen gepland (dienstenrooster). Dat betekent niet standaard een functie van 09.00 – 17.00 uur.

Functie-eisen

• MBO ICT opgeleid;
• Ervaring in bieden van ICT ondersteuning vanaf een ICT Servicedesk;
• Goede beheersing in woord en geschrift van zowel Nederlandse als Franse taal;
• Nauwkeurig kunnen werken, zoals begrijpelijk registreren van calls in logsystemen;
• Klantvriendelijke en servicegerichte werkinstelling;
• Bekend met alle gangbare versies van ICT (operating systemen, applicaties, hardware en netwerk(verbinding);
• Bereid om mee te werken in het dienstenrooster.

Aanbod

Naast een marktconform salaris en vergoeding van de reiskosten, wordt jou vooral een interessante baan aangeboden bij een opdrachtgever met een enorm breed scala aan ICT diensten. Binnen het bedrijf kun jij je, zowel naast jouw werk en binnen jouw functie, ontwikkelen op gebied van kennis en ervaring. Deze functie betreft detavast (intentie tot aanstelling bij de opdrachtgever na detachering).

Inlichtingen

Heb jij vragen naar aanleiding van deze vacature, neem gerust contact op:
Han Los
06 – 11 30 40 45
han@together-detachering.nl

Sollicitatie

Han Los